21 Kasım 2010 Pazar

Can sıkıntısı neler yaptırır :)

Yani,aslında, bu tür şeyleri pek kafaya takmam. Ama can sıkıntısı işte, insanın aklına türlü şey getirtiyor. Geçenlerde annemle Kızılay'da bir mağazaya girdik. Annem hurç alacaktı. Soysal işhanı içinde ufacık biryer. Yaşlıca bir teyze sahibi. Annem teyzeyi süzdü süzdü ve sonunda "sizin kayseri'de de mağazanız var mıydı?" diye sordu. Teyze de ilk işe orada başladığını söyledi. Sonuçta bu tatlı teyze annemin çeyizinin alındığı mağazanın sahibi çıktı Kayseri'de... Yaaa değil mi, nereden nereye...

Sonra teyze bana döndü, kırk yıl önce senin çeyzini yapmıştık, şimdi dekızınınkini yaparız dedi :) Tabi benim için gurur dolu bir andı. Ama hiç kimse gençkalamaz. 14 yaşında kızı varken hala çeyizlik bir kız zannediliyor olsa bile :) Önemli olan ruhlarımız yaşlanmasın...

Dün ayna karşısında biraz kendimi süzdüm. Biraz kendimi saldım şu sıralar. Sabah göz altı torbalarımla birlikte uyanıyoruz. Daha doğrusu onlar uyanmak istemiyor ama ben zorla kaldırıyorum... Sonra Migros'da şu kadın dergilerinden birini gördüm, yanında yüz yogası denen birşeyin kitapçığı ile satılıyor. Ama o dergilere para yatırmaktan hoşlanmadığım için (reklama para vermek istemiyorum, dergilerin 3'de 2'si reklam) eve gelince internetten araştırdım. Bakın bu videoları buldum. Sanki işe yarar gibi geliyor. Ne dersiniz :) Tek sorun bunları yapmak için tembelliği üzerimizden atmak, o kadar :)








Hiç yorum yok: