8 Kasım 2010 Pazartesi

Yeni demelere hazırım :)


Bu bileziği, ben Moskova'dan ayrılıken sevgili arkadaşım Neslihan hediye etmişti. Yazın büyük bir keyifle kullandım. Hem bir Klimt hayranı olduğum için, hem bileziği çok beğendiğim için hem de bana hep Neslihan'ı hatırlattığı için. Bileziğin zemini sedef. Üzerindeki Klimt deseni de el boyaması. İnceledim, düşündüm, Moskova'da başka benzerlerini gördüm çok beğendim ve dedim ki ben bunu yapabilirim :) Moskova'ya gittiğimde değişik değişik, çeşit çeşit sedefler aldım Afgan pazarından. İncecik fırçalar, boyalar aldım. Bir cesaret bugün ilk denememi yapacağım bakalım ne kadar başarılı bir çalışma olabilecek :)

2 yorum:

Noni dedi ki...

Çok güzel bir bileklik bayıldımmm! Şu Afgan pazarına gitmem şart oldu ;)

tarchinbyseden dedi ki...

Bunlar Afgan'da yok canımcım, vernisajda ve vedenhada bulabilirsin ;) ama sedefler Afgan pazarında ;)