6 Nisan 2011 Çarşamba

Evet! 1 Nisan'dan beri Moskova'dayim :)


Su bloglarin kapatilmasi yeniden acilmasi ama benim bir turlu acilamamam yuzunden epeyce aksattim buralari. Ama geri dondum nihayetinde. Blog isi cekirdege benzer, bir kere citlemeye basladin mi durduramazsin :)


Moskova bildigimiz bahar oncesi Moskova. Aslinda Moskova'nin tek cirkin zamani demek zorundayim. Yazin civil civil rengarenk, sonbaharda kizilin tonlarinda isil isil ve kisin beyaz gelinligi ile mistik ve masalsi olan bu sehir, guzelim yemyesil bahara yaklasirken karlarin erimesi ve ara ara yagmakla yagmamak arasi gidip gelen yagmuru ve camuru ile en kahverengi, en kara, en gri yani en sevimsiz halinde...


Yine de Moskova iste :) seviyorum, ozluyorum, gelince mutlu oluyorum... Dune kadar sansima piril piril bir gunes vardi. Evelsi gun Paveletskaya --> Kropotkinskaya --> Tverskaya --> Mayakovskaya saatlerce yurudum, fotograf cektim. Ama dunden beri kahverengisine burundu sehir. Yine de durmak yok :) 15'ine kadar gezmeye devam sokaklarimda ;)


Cok guzel fotograflar cektim soylemesi ayip :) ama simdi naif resim muzesi gezmek uzere evden cikiyorum, arkasi sonra artik ;)

Hiç yorum yok: