25 Haziran 2011 Cumartesi

Eski Arbat hafta sonu başka güzel



Eski Arbat yani asıl adıyla Arbat Ulitsa'ya herzamn gitmeyi seviyorum ama hafta sonu tadı bir başka oluyor doğrusu. Bu akşamüstü de hem bir yürüyüş, hem tatlı birşeyler atıştırmak için yine Arbat'daydık. Ne kalabalık ne kalabalık anlatamam. Adım başı bir atraksiyon. Ne tarafa bakacağını şaşırıyor insan.

Daha önce defalarca çektiğim sanatçıları artık bu akşam çekmedim, ama yeni birsürü kişi vardı onları da es geçmedim :) Bir grup genç de açmışlar örtülerini yere, dağıtmışlar rengarenk yünlerini, bir yandan bileklik örüyorlar, bir yandan isteyenlern saçlarını renkli iplerle örüyorlar. Dayanabilir miyim? Elbette hayır :) ben de oturdum 17 yaşındaki Maşa'nın önüne. Ne renk istersin dedi, rengarenk dedim veee ördürdüm gitti :)




Nirvana'ya ulaşmak isteyenler için müzik


Klasik müziksiz olmaz...

Beni evine götürür müsün?

Hiç yorum yok: